FORGOT YOUR DETAILS?

SOLD OUT

Zinnia Radiance Serum

Rated 4.90 out of 5 based on 10 customer ratings
(10 customer reviews)

RM47.00

Kebaikkan Zinnia Radiance Serum :

  • Diformulasikan dari Teknologi Terkini dari France
  • Memutihkan dan mencantikkan kulit wajah secara semulajadi
  • Menghilangkan kesan parut jerawat
  • Kaya dengan Vitamin C dan Vitamin E
  • Kaya dengan Organik habbatus sauda sebagai sumber khasiat untuk kulit
SKU: IS-005 Category:

Description

Kebaikkan Zinnia Radiance Serum :

  • Diformulasikan dari Teknologi Terkini dari France
  • Memutihkan dan mencantikkan kulit wajah secara semulajadi
  • Menghilangkan kesan parut jerawat
  • Kaya dengan Vitamin C dan Vitamin E
  • Kaya dengan Organik habbatus sauda sebagai sumber khasiat untuk kulit

Additional information

Weight 0.070 kg

10 reviews for Zinnia Radiance Serum

  1. Rated 5 out of 5

    nur azian binti mohamad shidik

    Tahniah founder Imanni Skinz dapat hasilkan Zinnia Radiance Serum, butir2 mutiara yg ade kt dalam tuh berkerja dgn baiknye utk kulit wajah saya..suka2 ?
    wajah sye yg kusam dan gelap dulunye, kini tidak lagi..dgn pengunaan hanye 2minggu kulit wajah nampak cerah berseri..wahh, jatuh chinta sudah same produk Imanni Skinz ??

  2. Rated 5 out of 5

    PUSPALIZA BINTI AWANG TEH

    Alhamdulillah…sebagai stokis yang memperkenalkan produk imanni skinz kpd umum..stokis juga selayaknya mencuba produk yg dikeluarkan oleh syarikat supaya pelanggan lebih yakin dgn produk tersebut..Zinnia..alternatif terbaik bg pelanggan yang mempunyai bekas jerawat atau jeragat yg merungsingkan..dengan teknologi dari France dan harga yg sgt berpatutan..hasilnya pula mengkagumkan!!

  3. Rated 5 out of 5

    Tumi masdiyana bt and rahman

    mmg suka ngan ini serum..
    Awsome beb! Once apply.. 2 minggu after that hilang parut..
    Kesan parut jerawat mmg jd mimpi ngeri bg setiap wanita or men.
    So guys.. Plesss grab it before abiss again..
    This item always become hot item!

  4. Rated 5 out of 5

    Halina Anto

    Lama Nya baru sy dpt guna zinnea ni msti stiap kli sy tmiss.. Tpi Alhamdullilah saya Dapat Jua akhirnya Malam tu trus sy guna..
    ptma pakai kulit sy trsa pedis2 Tapi tu ari ptma sja.. hri kedua sy pakai da mnampakkan hasil Yg memuaskan hati Kulit muka sy nmpam sekata berbanding dulu.. 1 mngu sy guna kulit muka sy btmbh cerah. Bila da cerah org tya guna apa .. D stulah Zinnea cpt abis Sebab d grab kerna keberkesananya

  5. Rated 5 out of 5

    Siti Normala (verified owner)

    saya dah habis sebotol zinnia,.memang superb! bykan sahaja mencerahkan bahkan menghilangkan kesan parut yang lama!
    pakai bersama sama gorgeous serum. memang kesannya saaaaaangatttt memukau! sampai suami lalu sebelah toleh 2 kali tengok isteri tengah masak. bila tnanya kenapa pandang smapai 2 kali? jawabnya nampak lainlah.cantik! so korang rase?? haa pakaila produk imanni skinz…suami jatuh cinta berkali kali.
    sayang imanni skinz! 100 bintang saya bagi.. 5 tak cukup puan founder..=)

  6. Rated 5 out of 5

    Asmahwati Lamadin

    Zinnia..,butiran mutiara yang sangat owesome!!yang syoknya bila pakai produk imanni ni xmerimaskan…rasa xpakai apa dekat muka.zinnia bila pakai muka rasa fresh,terus meresap kedalam kilit muka…yang da mencuba zinnia ni pasti repeat order..kalau xcaya cubala pakai…sebab saya sendiripun da jatuh hati??

  7. Rated 5 out of 5

    Siti Lasnatah

    Zinnia Radiance Serum memang Awesome!!! Superb!!! Ingatkan boleh mencerahkan & memudarkan parut ja tp jeragat pun boleh berkurang..Alhamdulillah..

    #(My mom like zinnia so
    much!)

    #IamImanniLovers

  8. Rated 5 out of 5

    Nurul Hanis

    Pertama kali memandang zinnia ni membuatkan saya jatuh cinta dan mengimpikan untuk memilikinya. Bukan saya je macamtu. Kalau saya pegang zinnia dihadapan kawan-kawan ada je yang datang dekat dan bertanya itu dan ini. Bila ditekan zinnia dan mutiara yang kelihat bertukar putih bertambah kagum kawan-kawan tengok. Senang kata zinnia ni memang menyebabkan orang jatuh cinta pandang pertamalah. 😉 Bila dah cuba apply dimuka dan rasa kesegarannya sendiri, maka semakin berputiklah cinta saya terhadap zinnia. 😉 Terima kasih immani skinz. Zinnia memang terbaik.

  9. Rated 4 out of 5

    Asma mohd sudin

    Alhamdulillah.. Setelah 2 hari penggunaan dah nampak hasilnya.. Parut jerawat semakin pudar.. 😊😊

  10. Rated 5 out of 5

    Norafizah Mahat

    Alhamdulilah.. dengan serum zinnia muka kembali berseridah cerah…., parut2 jerawat dan jeragat pun dah semakin pudar… #imanniskinzlovers…

Add a review

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TOP